مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: روزی که آمدم به سعدمحمدی قول دادم در یک پروسه سه و نیم ساله بتوانم ذوب‌
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
بدون ورود باشگاه‌ها به ورزش‌های مدال‌آور، توقع مدال نوعی زیاده‌ خواهی است
آذری: قول‌ داده‌ام ذوب‌‌‌آهن را به اقتدار گذشته بازگردانم/ برای ریاست فدراسیون وزنه‌برداری برنامه‌ای ندارم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: روزی که آمدم به سعدمحمدی قول دادم در یک پروسه سه و نیم ساله بتوانم ذوب‌آهن را در ورزش کشور به اقتدار گذشته بازگردانم.

خبرگزاری فارس: آذری: قول‌ داده‌ام ذوب‌‌‌آهن را به اقتدار گذشته بازگردانم/ برای ریاست فدراسیون وزنه‌برداری برنامه‌ای ندارم
  •  

سعید آذری، در مورد صدرنشینی ذوب آهن در لیگ وزنه‌برداری گفت: روز گذشته با اینکه نتوانستم هفته چهارم لیگ برتر را از نزدیک تماشا کنم اما مرتب پیگیر نتایج بودم و با وجود آنکه نه رسول تقیان نه بهداد سلیمی را در این هفته بر روی تخته داشتیم اما خوشبختانه تلاش سایر وزنه‌برداران خوب بود و توانستیم نتیجه مناسبی را در هفته چهارم کسب کنیم. در هفته دوم نیز با وجود اینکه یکی از وزنه برداران‌‌مان حذف شده بود و فاصله‌مان در صدر جدول کم شده بود اما در هفته چهارم این موضوع جبران شد و جا دارد از کادر فنی و بچه‌ها بابت تلاش‌هایشان تشکر ویژه داشته باشم.

وی ادامه داد: امیدوارم مسابقه هفته پایانی خود را نیز یک ماه دیگر احتمالا در همدان برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا بتوانیم عنوان قهرمانی را جشن بگیریم تا پس از سه چهار سال بازگشت به لیگ وزنه‌‌برداری علاوه بر کسب قهرمانی سهمیه آسیا را هم به دست بیاوریم.

آذری در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه حضور یک وزنه‌بردار قدیمی با عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، در این موفقیت تیم وزنه‌برداری این باشگاه نقش داشته است، یادآور شد: با توجه به تاریخچه باشگاه ذوب آهن، وزنه‌برداری همیشه در این باشگاه جایگاه ویژه‌ای داشته و فکر نمی‌کنم این موضوع قائم به فرد باشد که اگر سعید آذری به عنوان یک وزنه‌بردار قدیمی بود این رشته هم در باشگاه ذوب آهن باشد و اگر آذری نبود این رشته نباشد.

وی افزود: در رشته‌های مدال آوری مانند کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری باید باشگاه‌ها ورود کرده و یک مقدار از بودجه خود را به این ورزش‌ها اختصاص دهند. در غیر اینصورت انتظار و توقع از ورزشکاران این رشته‌ها هر 4 سال یکبار یک مقدار زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. بنده نیز افتخار می‌کنم که از وزنه‌برداری به جامعه مدیریتی آمدم. اگر ده بار دیگر هم بخواهم یک رشته ورزشی را انتخاب کنم همان وزنه‌برداری را انتخاب می‌کنم و اعتقاد دارم اگر وزنه‌برداری در سطوح باشگاهی توسعه پیدا کند می تواند در میادین جهانی و المپیک حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7